Steps4Change.ro

Servicii

Acompaniez persoane si echipe in tranzitiile lor catre succes si implinire.

Ma adresez acelora care sunt pregatiti sa isi asume responsabilitatea pentru propria viata (personala si profesionala). Lucrez cu cei care isi doresc sa obtina excelenta si sunt dispusi sa depuna efort (“inspiratie dar si transpiratie”) pentru atingerea acestora.

Astfel, colaborez cu persoane care trec printr-o schimbare majora a vietii lor personale sau profesionale. Au indoieli si nelinisti dar si dorinta de a schimba. Isi doresc cu adevarat sa isi gaseasca drumul lor.

Multi din clientii mei individuali se regasesc in urmatoarele situatii:

–      au promovat recent

–      si-au deschis propria afacere

–      si-au schimbat locul de munca sau domeniul in care lucreaza

–      au devenit parinti

–      s-au separat de o persoana importanta din viata lor

Lucrez cu organizatii care trec prin procese de schimbare, doresc sa isi atinga (sau sa depaseasca) obiectivele investind in oameni.

 

Organizatiile cu care colaborez se regasesc de obicei intr-una din urmatoarele situatii:

–      doresc sa schimbe cultura organizationala

–      echipa de conducere este noua

–      trec printr-un proces de restructurare sau de achizitie

–      fac o schimbare majora de strategie

–      implementeaza sisteme noi (ex. : ERP, sistem de managementul performantei)

Cred ca schimbarea este inevitabila si avem nevoie sa ne imbunatatim mereu modul in care initiem si ne adaptam la schimbare. Daca vrei sa afli viziunea mea despre .

Pentru a facilita schimbarea, folosesc 2 instrumente principale: coaching-ul si training-ul. Training-ul ofera clientilor ocazia de a invata iar coaching-ul de a descoperi si auto-descoperi; cred in combinatia eficienta dintre training si coaching.

1. Servicii de coaching

Coaching-ul este un “parteneriat care accelereaza ritmul de invatare al clientului, performanta si progresul acestuia pe plan personal si profesional” (conform International Coaching Federation, ICF). Coaching-ul este un “spatiu de crestere” pentru client; o relatie in care acesta primeste confidentialitate, empatie si stimulare. Mai multe despre ce este coaching-ul,.

Cred in resursele clientului pornind de la premisa ca acesta are “tot ce are nevoie” pentru a-si atinge rezultatele propuse. Clientul este ghidul in propria sa calatoria catre succes si implinire! Mai multe despre beneficiile coaching-ului,.

Stilul meu de coach este direct, pragmatic si orientat catre viitor. Iti ofer o prezenta empatica si o abordare flexibila. Mai mult, stilul meu de coaching se continua si dupa incheierea sesiunii pentru ca pentru mine a devenit un mod de a fi!

 

A. Coaching individual

Coaching-ul individual ajuta la o parcurgere “mai lina” a proceselor de tranzitie, atat personale, cat si profesionale.

Prin coaching, clientul descopera sau re-descopara ceea ce este cu adevarat important in viata sa. Printr-o abordare pragmatica, va sti sa isi planifici pasii necesari reusitei, sa isi gasesti resursele, sa inlature posibilele obstacole si …. sa sarbatoreasca victoria!

Procesul de coaching se desfasoara de obicei in cadrul a 12 sedinte, cu o durata de 60 – 90 de minute fiecare, cu o frecventa de 2 ori pe luna. Fiecare sesiune de coaching se finalizeaza cu un plan de actiune asumat de catre client.

Clientul stabileste obiectivele demersului si modul in care fiecare dintre parti va contribui la realizarea acestora. Pe parcursul procesului, coach-ul este un partener de dialog pentru client, folosind ascultarea activa si intrebarile potrivite. Coach-ul ofera clientul un “partener de drum” care il insoteste cu rabdare, tact si umor pe drumul sau. Mai multe despre instrumentele de coaching : si “”.

La finalul sesiunilor de coaching, clientul are o imagine clara a “drumului” parcurs, putand masura usor ceea ce a indeplinit.

B. Coaching de echipa

In cadrul coaching-ului de echipa, clientul este “echipa”, privita ca sistem.

Coach-ul insoteste echipa in demersul sau de a lucra impreuna mai bine si mai eficient. Pentru a functiona optim, o echipa are nevoie de obiective clare si asumate de catre toti membrii sai in care fiecare sa contribuie si sa se simta valorizat.

Procesul de coaching de echipa se desfasoara “aici si acum”, in cadrul intalnirilor de lucru ale echipei (sedinte, intalniri de lucru pe proiect etc). In cadrul acestor intalniri, echipa “se desfasoara” si isi arata modul de lucru. Coach-ul acompaniaza echipa si intervine pentru ca echipa sa lucreze impreuna, concentrata pe rezultate si avand un mediu de lucru productiv.

Procesul de coaching urmeaza “ritmul” intalnirilor organizatiei; intalniri o data la 2 saptamani la o data la o luna. La finalul fiecarei intalniri, membrii echipei monitorizeaza progresul si isi stabilesc un plan de actiune pentru intalnirea viitoare.

La finalul sesiunilor de coaching de echipa, membrii echipei pot cuantifica progresul facut atat in obtinerea rezultatelor dorite cat si in imbunatatirea modului lor colectiv de lucru.


2. Servicii de training

Pentru tine si compania ta, training-ul este o investitie pe termen lung cu scopul de a asigura dezvoltarea competentelor, de a invata, de a deprinde cunostintele, abilitatile si atitudinea necesara performantei.

A. Cursuri deschise

Organizez cursurile deschise “Pasi pentru schimbare” care se adreseaza persoanelor care doresc sa isi rezerve “3 ceasuri bune” de dezvoltare personala. Sunt oameni care isi acorda timp, pentru a invata lucruri noi si utile despre ei si depsre lume.

Temele adreseaza misiunea personala (“Valorile, busola mea personala”, “Cum sa mergi drept la tinta?”), comunicarea eficienta (“Cadou: Feedback”, “Cum sa invatam sa spunem NU?”) si managementul timpului (“Time Peace”). Pentru a urmari cursurile deschise organizate pana acum, .

Cursurile sunt interactive si ofera un cadru de invatare intr-un mediu sigur. Intalnirile ofera o atmosfera deschisa in care participantii au ocazia sa isi impartaseasca si sa isi imbogateasca experientele.

B. Cursuri “in-house”

Sunt trainer certificat si lucrez cu organizatii care doresc sa isi dezvolte competentele manageriale si de leadership.

Principala caracteristica a programelor de training este adaptarea de nevoile clientului. Nefiind incorsetata de licente, pot adapta instrumentele consacrate de training la nevoile si cultura organziationala specifice. Avand experienta de peste 5 ani de Training Manager, stiu cum se vede un program de training din perspectiva clientului, stiu ca participantii au nevoie sa invete ceva practic si sa se intoarca mai motivati si mai eficienti la activitatea lor de zi cu zi.

Programul debuteaza cu intalniri preliminare cu minim 3 participanti la curs, reprezentantii departamentului de resurse umane si sponsorii interni ai proiectului. Dezvoltam cursul impreuna cu clientul si pentru client.

Cred mai degraba in programe de training decat in sesiuni izolate de invatare, si de aceea programele de training se deruleaza pe perioade lungi si sunt intercalate cu sesiuni de on-the-job training si coaching.

Am dezvoltat curriculum pentru peste 20 de programe diferite de training. Am sustinut peste 1,000 de ore de curs adresate in special middle si top managementului.

Stilul meu de trainer este caracterizat prin competenta si claritate. Reusesc sa creez o atmosfera deschisa si interactiva si construiesc cursul pornind de la experienta participantilor.

Principalele teme pe structura carora construiesc programele de training sunt:

  • Abilitati de Coaching pentru manageri (pentru a afla mai multe, )
  • Managementul Echipei
  • Managementul Schimbarii (pentru mai multe articole despre schimbare, )
  • Comunicare si influentare; inteligenta emotionala

More than 16,000 students studying at the university can choose from a wide of range of undergraduate, postgraduate and doctoral study programs, the choice of form of https://college-homework-help.org study, i

Comenteaza

Articole (RSS) Comentarii (RSS)